Artykuł
Czas – od… do… | Organizacyjna forma aktywności |
|---|---|
630 – 730 | Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
730 - 800 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi |
800 – 820 | Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych |
820 - 830 | Czynności higieniczno-porządkowe |
830 - 900 | Śniadanie |
900 - 930 | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
930 - 1015 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
1015 – 1145 | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1145 - 1130 | Czynności higieniczno- porządkowe |
1200 - 1230 | Obiad |
1230 - 1300 | Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom Zabawy relaksacyjne. |
1300 - 1320 | Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające |
1320 - 1340 | Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa |
1400 - 1430 | Podwieczorek |
1430 - 1600 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
1600 - 1730 | Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Czas – od…do… | Organizacyjna forma aktywności |
|---|---|
630 – 730 | Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
730 - 800 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
800 – 820 | Ćwiczenia poranne Krąg zmysłów i procesów poznawczych – aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych |
820 – 830 | Czynności higieniczno-porządkowe |
830 - 900 | Śniadanie |
900 - 1000 | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
1000 - 1100 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
1100 - 1145 | Spacer, obserwacje przyrodnicze |
1145 - 1200 | Czynności higieniczno-porządkowe |
1200 - 1230 | Obiad |
1230 - 1300 | Bajkoterapia/czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające |
1300 – 1330 | Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści |
1330 – 1450 | Pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1350 – 1410 | Czynności higieniczno-porządkowe |
1410 – 1430 | Podwieczorek |
1430 - 1500 | Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp. |
1500 - 1600 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
1600 – 1730 | Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
